Biltema går All-in på QR-koder

I takt med att användningen av QR-koder nu ökar explosionsartat så väljer Biltema att nyttja konsumenternas användande av QR-koder på ett smart sätt. Biltema visar att man inte bara behöver komma till en startsida/hemsida när man scannar en QR-kod.

Genom att använda QR-koder i många olika kampanjer och i flera kanaler kan man både leda konsument direkt till en kampanjsida, eller kanske en formulärsida.
På en av skyltarna gör man även reklam för att man skall gilla deras Facebooksida.

Vill du också testa på att använda smarta/dynamiska QR-koder? klicka in och skapa ett demokonto helt kostnadsfritt på här >>

Har du aldrig testat på QR-koder? prova tjänsten där du kan skapa gratis QR-koder, klicka här >>

Tipsa en vän om artikeln!

Vill du ha hjälp att använda QR-koder på ett professionellt sätt?
Kontakta oss och berätta om din idé.

MIKAEL LARSSON
Telefon: 070 287 08 66
mikael@myqr.se

+ =